Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun 5x.xxx tutat üstü sanırım. Sitenizi asla bakıma almayın affetmiyor. (sunucu kaynaklı sorun olsa dahi)
Sadece iki gün kapalı kaldı. Bir yere bildiremezmiyiz durumu izah edip?