Yani mantıklı bir yasak bana görede hocam. Sadece para kazanma olarakda algılamayın bence. Satılan eğitimler kitaplar bence hayal sömürgesi. Bunlarda yasaklanmalı. Ben bunlarıda kazanç olarak görüyorum. Yanılıyorsam yukarıda ki gibi mantıklı açıklamalar yapılabilir.
Güzel yorumlarınız içinde teşekkür ederim.