d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mega menünüzü nasıl yaptınız?
temayla mı geldi, eklenti mi, siz mi entegre ettiniz? bu durumlara göre; ayar panelini, kaynak kodlarını incelemeden rastgele olta atmış oluruz.
tema ile geldi