Arkadaşlar cuma günü 3 aylık fitness a yazıldım. İlk defa gidiyorum. Antrenör varmış ama ben yine de çok tedirginim. Tecrübesi olanlar aktarırlarsa çok sevinirim. İlk gün ne yapmalıyım?
Şu an yoldayım gidiyorum.
Devam edersen şu hayatta kendine yaptığın en doğru yatırımlardan birini yapmışsın demektir. Kesinlikle devam et !
İlk hafta kilona göre muhtemelen kardiyo ağırlıklı çalıştırır hocan.
Tavsiyem; ağırlıklar ile hareketleri yaparken yüksek kilolu ağırlıklar ile hızlı çalışmak yerine daha hafif ağırlıklar ile (seni aşırı zorlamayan) hareketleri
tam doğru ve yavaş yavaş yapman !.. (hocana sorarsan ne dediğimi daha net ifade edip teyit eder zaten bunu) En sık karşılaşılan yanılgıdır ne kadar ağır o kadar iyi yanılgısı..