deeptech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 nun 10 yıl önceki kalitesini arıyorum iyice geyiğe döndü forum...
Sizi gören de cumhurbaşkanı forum'a üye oldu da millet geyik yapıyor zannedecek.