Kendi aramızda polemiğe girmeyelim arkadaşlar. Üyeler sorularınıza da yardımcı olmaya çalışıyor. Birbirimize karşı bu şekilde cevaplar vermeyelim.
Davetiye sistemi tamamen otomasyona bağlıdır. Davetiye tanımlaması yapılmamışsa kriterlerden bazılarını yeteri kadar karşılamıyor olabilirsiniz. Bir de kriterleri karşılamanız durumunda da anında davetiye tanımlaması yapılmıyor. Belirli aralıklarla (örneğin 3 ayda bir gibi) kriterleri karşılayanlara davetiye tanımlanıyor. Kriterleri karşıladığınız anda anlık bir tanımlama işlemi yapılmıyor.
Kayıt olmak isteyen yakınınız buradan davetiye talebinde bulunabilir:
https://r10.net/uyelik/davetiye
İyi çalışmalar.