Hocam şimdi eğer bir öğrenci iseniz veya bir başka yerde çalışıyorsanız ve blog yazarak adsense den kazanç elde ediyorsanız. Gidiyorsunuz maliyeye dilekçe veriyorsunuz ben adsense den para kazanıyorum diye size muhafiyet belgesi veriyorlar o belge ile gidiyorsunuz bankadan hesap açıyorsunuz. daha sonra adesen den o banka hesap bilgilerini tanımlıyorsunuz. artık bankata adsense den gelen para üzerinden banka %15 sizin adınıza kesinti yapıyor ve devlete aktarıyor. Bundan sonra sizin yapmanız gereken bir şey yok gönül rahatlıyla devam edebilirsiniz. Bunun kazanç sınırları filan var ben işte 500 TL 2000 TL gibi kazananlar için söylüyorum. bir muhasebeciden destek alabilirsiniz.
Teşekkür ederim hocam bilgilendirme için.