KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam onu kastetmedim. En basit özellikleri bile eklenti yoluyla elde edebiliyorsunuz flarumda. 1.0 sürümü çıkartmak için çok erken davrandılar.
O konuda haklı olabilirsin. Discourse 'da mesela çoğu özellik varsayılan içinde.