Flarum'un SSH ile kullanımında eziyetlik hiç bir yanı yok. 2 satır composer yada php komutu girmek kimseye zor gelmemeli. Bizim insanımız tabi öğrenmeye kapalı, her şeyin en basitine kaçıyor. Bu çok ayrı bir konu.
Hocam onu kastetmedim. En basit özellikleri bile eklenti yoluyla elde edebiliyorsunuz flarumda. 1.0 sürümü çıkartmak için çok erken davrandılar.