Bu şekilde kuracağınız forum size eziyetten başka bir şey sağlamaz. Gerçi normal şartlarda da flarum eziyettir. Herkes sadece tasarımına tav oluyor.
Flarum'un SSH ile kullanımında eziyetlik hiç bir yanı yok. 2 satır composer yada php komutu girmek kimseye zor gelmemeli. Bizim insanımız tabi öğrenmeye kapalı, her şeyin en basitine kaçıyor. Bu çok ayrı bir konu.