KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şekilde kuracağınız forum size eziyetten başka bir şey sağlamaz. Gerçi normal şartlarda da flarum eziyettir. Herkes sadece tasarımına tav oluyor.
Flarum'un SSH ile kullanımında eziyetlik hiç bir yanı yok. 2 satır composer yada php komutu girmek kimseye zor gelmemeli. Bizim insanımız tabi öğrenmeye kapalı, her şeyin en basitine kaçıyor. Bu çok ayrı bir konu.