Ben köylü firması sigorta art 1500 maaş çalışıyordum RTE 15 ay kısa çalışma ödeneği vermişti İlk 3 ay maaş almamıştım sonra bunu RTE işçi verdi görünce almaya başladım
Bu arada ülkenin en büyük otobüs firması işletmeler parayı yiyip işçi basit iş diye ediyorlar bunların hepsi her meslek var kısa çalışma bitince zam istedik yapmadı işten çıktım işsizlik maaşı aldım o da bu ay bitecek bu süreçte inşaat gidip kuzenler yanın da amelelik yapıp ek gelir elde ettim boş durmadım
Ekmek aslanın ağzında boş durma çalış bence