bu amazon un hatası. hırsızlık değil. ayrıca kişisel sebeplerden forumdan niye banlanayım hocam? amazon hata yapmasaymıs o zaman milyarlık şirket. hırsızlık kavramanı iyice öğrenip geri gelebilirsiniz. ayrıca imkan olsa evet bunu yapardım ve bu forumla alakalı birşey değil. o yüzden forumla alakalı olmayan kişisel sebeplerden neden ban yiyeyim hocam? bende sizden ve fikirlerinizden hoşlanmadım report edeyim sınırsız banlanın olur mu böyle şey
İnsanlar hata yapıp yolda cüzdanlarını düşürebilir alırım mı diyorsunuz yani hocam? Hırsızlık değil demenize de ayrı güldüm bu arada.