İşten çıkınca eve ekmek götüremeyecek durumunuz yoksa en azından asgari ücret isteyin. Vermezse çıkıp gidin ve şikayet edin.
Zaten anladığım kadarı ile tüm işleri siz yapıyorsunuz ve kendisi veya yeni gelen işleri düzgün yürütemez bence.
Elinizde bu koz olsun ve zam isteyin. Üstüne basa basa da tehdit edin, ben gidersem bitersiniz diye.