Aha biri daha 😃
R10 da sahte parfüm satan üye bana kafan güzelmiş diyor 😂
Ben senin dostun değilim
benim dostum olman için başarılı olman lazım, kimsenin ekmeğine tuz olmaman lazım,
bilmediğin bir şeye yorum yapmaman lazım
iyi akşamlar dilerim bebe 🙂
İşte senin kapasiten bu kadar. Ben hayatımda parfüm satmadım r10 üzerinden parfüm
satın aldım. Forum kullanmayı dahi bilmiyorsun. Öncelikle beynini forum kurallarını okumaya ve forumu kullanmayı öğrenmeye kullan. Eğer gerçekten Almanyadaysan bana ulaşıp detay alabilirsin yani Eskişehir veya Kütahyada değilsen sana Almanyada Amazon bulunan istediğin şehirde güzel bir iş ayarlayabilirim böyle 3-5 kuruşa instagram hesap satışlarıyla ucuz hackerlıklarla uğraşmak zorunda kalmassın