konuyu görünce test ettim acildi ekran atmak istemiyorum sonra bizde sorun yokçu oluyor adım ama içiniz rahatlasın diye atacagim ;
hesapla alakalı olduğunu düşünüyorsanız sizin için test edebilirim. bana, id-pass-cookie şablonunda hesap gönderin deneyeyim