Yorumlarda biri adsterra kullanıyorsunuz ban yersiniz diye değişik bir yorum yapmış. Polemik olmaması açısından alıntılayarak cevap yazmadım. Hiçbir sıkıntı olmaz. Reklamlar gecikmeli gözükebilir. Trafik değerlendirmesine de girmiş olabilirsiniz. Eğer girmişseniz panelde bir kaç güne uyarı gelir.
Teşekkür ederim.
Trafik değerlendirmesinden kastınız Reklam gösterimi yapılması için iadeal trafik almıyor olabileceginden mı.
Rica ederim.

bu arada bu gün doğum günüm ve platin üyelik nasip oldu bir günlüğüne imzamdaki konuyu yukarı t
aşımak istiyorum ama hiç bir bağlantı göremiyorum. Hediye platin üyelik olunca konu taşıma geçerli olmuyor mu Bilginiz varmı
Şimdi baktım forumda verilen platinm üyelik özellikleri ile alakalı şuanlar belirtiliyor.
"Ticari konularınızı 3 saat arayla kategorilerinde en üste taşıyabilir, kotası artmış mesaj kutusuyla 24 saat boyunca insanlarla kesintisiz iletişim kurabilirsiniz. "