Rio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum prim kasılacak kalitede bir insan olmadığın belli neyse seninle tartışmaya vakit harcamıycam sonuç olarak bir ürünü para vermeden aldığını iddaa ediyorsun o zaman HIRSIZSIN, bugün fırsat bulduğu için amazondan çalan yarın fırsat bulursa benden de çalar bu kafayla devam et
2 - negatif Ticareti olan bir üye bana kalitesiz insan diyor

hey allahım ne günlere kaldık 😃