Yorumlarda biri adsterra kullanıyorsunuz ban yersiniz diye değişik bir yorum yapmış. Polemik olmaması açısından alıntılayarak cevap yazmadım. Hiçbir sıkıntı olmaz. Reklamlar gecikmeli gözükebilir. Trafik değerlendirmesine de girmiş olabilirsiniz. Eğer girmişseniz panelde bir kaç güne uyarı gelir.