İlk yorum yazanlardanım arkadaş bir soru sormuş ve de gelinen raddeye bakın. Ya arkadaşlar neden sadece soruyu yanıtlayıp devam etmiyorsunuz ki? 100+ yorum niye. İlginç, her biri de kendi bilir kişiliklerinden gelen yorumlar.