Güldüm

hakkıyla kazanıyormuş gibi birde para kazanıyorum zorunuza gidiyor demiş aynen çalarak kazanmaya devam et sen R10 çaldığınız ürünleri satabileceğiniz bir platform değil
yöneticiler gerekeni yapacaktır diye umuyorum.
Prim kasmaya çalışma burada
Yöneticileri gerekeni yapacak mış mış
Yaptığım iş yasak değildir ve seni hiç ilgilendirmez
Ne yaptığım 😂
Amazon ödemeyi alıyor, ödemeyi sizden tahsil etmiyor ve yakalanmayacağınızı iddaa ediyorsunuz güzelmiş. Amazondaki ödeme yöntemleri bankalar hariç, promosyon kodlarıyla oluyor. Bu kodların açığını bulduysanız burdanda yakayı ele verirsiniz. Ayrıca amazon'da şöyle olay var Türkiyede henüz varmı bilmiyorum. Ürünü teslim alıyorsunuz 1 kaç ay sonra evinize postayla ürün faturası geliyor ve ürünün parasını ödemeniz isteniyor. Umarım aldığınız bedava ürünlerin faturası sonradan karşınıza çıkmaz
Yok çıkmaz sen benden yana merak etme
senin bilmediklerini biliyorum bu yüzden sana ne anlatsam boştur fazla yorma kendini 😃
Arkadaşa boşuna laf anlatmayın bozuk olunca maya ne ar tanır nede haya
Cahile söz anlatmaktansa deveye Hendek atlatmak iyidir 🤣