Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden “yok artık” mesela ?

Bizim tanıdığımız, bildiğimiz daha niceleri var ayrıca bilmediğimiz kimler kimler vardır

sonuçta zamanında yolu internete, sosyal medyaya, dijitale düşen hemen hemen herkes buraya uğradı ya da burada olanlarla çalıştı ve uğramaya, çalışmaya devam ediyorlar.

R10’u iyi bilmem ve anlamak lazım. Ben 9 yıldır ortağı 4 yıldır sahibiyim her hafta bazı şeyler karşısında şaşırmaya devam ediyorum. Bize doğrudan ya da dolaylı olarak ulaşanlar arasında ünlüler, fenomenler çok fazla hepsi değerli ve hepsi bizden birileri arkadaşlar 👍🏻

Bence asıl soru şu; R10’un doğrudan ya da dolaylı olarak hayatına dokunduğu ve hayatı boyunca R10 ile yolu kesişen aramızdan daha kimler gelecekte iş adamları, ünlü, fenomen, tanınan bilinen büyük projelerin başında olacak..

hedefleriniz hep çok yüksek olsun..
En büyük medya kuruluşunun patronu ile çalıştım ben R10 sayesinde şaşırmayın derim.