Hiç terimlere takılmayın hocam , birkaç renk , font düzenlemesi , birkaç boşluk ayarlarıyla çiçek gibi olacaktır, motivasyonunuzu kaybettirmeyim ben size.
estağfirullah hocam öyle şeymi olur, daha çok motive ettiniz beni. slider ve blok arasındaki boşluk banada kötü görünüyo ama altında nokta nokta geçişler var. resim sayısını düşürdüğüm için görünmüyo heralde. renk düzenlemesinide dediğiniz gibi elden geçiricem hocam. çok teşekkür ederim