ben de oluyor mu yazıyorum ben oraya ? bende nasıl olduğunu yazıyorum ne demek adamın ne işine yarayacak? akbank kart kullansın diyorum, kartı kimlikli ana hesaptan eklesin diyorum, bu işe yaramayacak mı yani? benim burada kimseye kendimi ispat etmem gerekmiyor bunu da bilen biliyor

ben, kartı nasıl eklediysek onu yazdım ekran görüntüsünden anlamayacağı için
"ben de oluyor mu yazıyorum ben oraya ? " Attığınız Ekran görüntüsü bu demek olmuyor mu hocam paradoksa düştünüz sanırım.
" burada kimseye kendimi ispat etmem gerekmiyor bunu da bilen biliyor" diyip her facebook konusu altına illa kendi yazılımınız sitenizin ekran görüntüsünü atmanız peki ? "akbank kart kullansın diyorum, kartı kimlikli ana hesaptan eklesin diyorum, bu işe yaramayacak mı yani?" Evet Yaramayacak çünkü ben kimlik onaylı hesap alıp denediğimde geçmeyen kartlar kimliksiz hesaplardan geçiyordu. Olay Kimlikli Ana hesap Yada kart olayı değil. Facebook Reklamları ile uğraşan birisi Kimlik onaylı hesaptan kart eklemeyi denememişse farklı kartlarla girmeyi denememişse buraya hiç konu açmasın zaten bırakasın bu işi boşuna zaman kaybı. "ben, kartı nasıl eklediysek onu yazdım ekran görüntüsünden anlamayacağı için" Eklediğiniz kartın bilgilerini https://binlist.net/ hangi banka kartından eklediğinizi bulmak çokta zor değil Neyse çok fazla polemiğe girmek istemiyorum. Hayırlı geceleriniz hayırlı reklamlarınız olsun iyi akşamlar.