ben de oluyor mu yazıyorum ben oraya ? bende nasıl olduğunu yazıyorum ne demek adamın ne işine yarayacak? akbank kart kullansın diyorum, kartı kimlikli ana hesaptan eklesin diyorum, bu işe yaramayacak mı yani? benim burada kimseye kendimi ispat etmem gerekmiyor bunu da bilen biliyor

ben, kartı nasıl eklediysek onu yazdım ekran görüntüsünden anlamayacağı için