LyriC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne alaka? Deneme süresi dediğin 2 aylık performans/işe uyum denemesidir. Bu süre içerisinde Sigorta yapılması mecburidir.
İşyerleri her zaman tencereyi kapağına uyduruyor hocam ayrıca e devletten işe giriş çıkış bildirgesine bakın başlatıp ödememiş olabilirler 4/a hizmet dökümüne yansımadan oraya yansır