Merhaba arkadaşlar. Kodlama öğrenmek adına basit bir site yapmaya çalışıyorum. Ama .css kısmında bazı sorunlarla karşılıyorum. Şuan tek bir büyük .css dosyası yaptım ama, konum ayarlarını yaparken zorlanıyorum. Sizce tek bir .css dosyasımı eklemek mantıklı, yoksa küçük küçük .css dosyaları mı?