Pendelton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Payonere yattıktan sonra çekimi nasıl yapıyoruz acaba hocam.
Payoneer cart geliyor adresinize atmlerden dolar olarak çekebilirsiniz sanırım yıllık 300tl gibi bir cart ücreti vardı harici birşey ödemezsiniz.