ademocut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni yasa geldi dostum maliyeden bir kağıt alıyorsun o kağıdı bankaya veriyorsun adsenseden gelen paranın %15 kesip hesabına aktarıyorlar böylece gönül rahatlıyla işlemini yapabilirsiniz.
bende öyle yaptım gönlüm rahat