ademocut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni yasa geldi dostum maliyeden bir kağıt alıyorsun o kağıdı bankaya veriyorsun adsenseden gelen paranın %15 kesip hesabına aktarıyorlar böylece gönül rahatlıyla işlemini yapabilirsiniz.
Adsense için geçerli değil o falan diye konular okumuştum hocam. O yasadan faydalananlar daha sonra iptal falan etmişti o yuzden ona yanaşmadım da.