mahsunkaraca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoş buldum, çok teşekkür ediyorum herkese boş satışlar, bol kazançlar
@mahsunkaraca; yorumları okudum çok fazla sevenin var 👏🏻 senden R10 ile ilgili ufak bir video bekliyorlar gibi 😁

@SAEC; R10 hesabını etiketleyip ufak bir video bekliyoruz 👍🏻