YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çözüm bulamadım 300-500 tl gelecek diye şahış şirketi kuramam kaldırdım adsenseyi
Şirket kuracaksın aylık bunun gideri ile gelen paradan bir şey kalmayacak o yüzden yeni bir yasa gelene kadar adsenseye ara verdim.

Bildiğim kadarıyla adsense hesabı ile banka hesabı aynı olmalı hocam (ben öyle biliyorum siz araştırın yine)
%18 vergi kesmeli
yeni yasa geldi dostum maliyeden bir kağıt alıyorsun o kağıdı bankaya veriyorsun adsenseden gelen paranın %15 kesip hesabına aktarıyorlar böylece gönül rahatlıyla işlemini yapabilirsiniz.