Gelir vergisini kimse katmaz ama siz katmışsınız tebrik ederim. Normalde gelir vergisi katılmadan kesilen bu tip uygunsuz faturalar, faturayı kesen kişiye yılın sonunda zarar olarak yansır.
Kız arkadaşımın üzerine şirket ama şirketi limited olduğundan ötürü %23 kesilmesi gerekiyor değil mi?