Merhaba herkese, adsensede aylık 500 lira para biriktiğini varsayalım. Bu meblağı bir tanıdığımın şirketinin banka hesabına alsam. Ona ödemem gereken ücret ne olur. Fatura kesicekse % kaç tan kesmesi lazım. Bilgisi olan var mı acaba?