İroni mi yapıyorsunuz diye emin olmak istedim ama gayet ciddi yazıyorsunuz. İmkan olsa hırsızlık yapacaksınız yani. Umarım forumdan süresiz uzaklaştırılırsınız bu mesajınızı report ediyorum.
bu amazon un hatası. hırsızlık değil. ayrıca kişisel sebeplerden forumdan niye banlanayım hocam? amazon hata yapmasaymıs o zaman milyarlık şirket. hırsızlık kavramanı iyice öğrenip geri gelebilirsiniz. ayrıca imkan olsa evet bunu yapardım ve bu forumla alakalı birşey değil. o yüzden forumla alakalı olmayan kişisel sebeplerden neden ban yiyeyim hocam? bende sizden ve fikirlerinizden hoşlanmadım report edeyim sınırsız banlanın olur mu böyle şey