Benim anlamadığım bedavaya ısmarladın diyelim muhasebe departmanı kontrol ettiğinde ödemenin alınmadığı ortaya çıkmayacak mı ? Eğer muhasebe tarafına sızıldıysa o zaman durum açık değil farklı oluyor.
işte açık orada 😁 onlara sayı olarak gidiyor yani ödendi olarak geçiyor