Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi hayvan olmamıştık
Üstü kapalı hakaret gibi.
Estağfurullah Moderatörler hayvan olsaydı karınca olurdu bence. Çok çalışıyorsunuz Emeklerinize sağlık