Merhaba Günaydın R10 Ailesi ; Düzenli olarak gelir getirebilecek iş tavsiyeleriniz varmıdır acaba? sermayesi ile birlikte düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim. Kademeli olarak zamanla gelir düzeyi artan da olur.
dipnot:Abimle beraber biriktirdiğimiz 30 bin sermayemiz var bu arada
dipnot2:Şahıs Şirketimiz mevcut.