UnLoader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SAP ile aranız nasıl önerir misiniz?


Dağıtım şirketinde Elektrik elektronik mühendisi olarak çalışıyorum
SAP bilgim yok malesef Logo yazılım üzerinde çalışıyorum