Ration adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında komik bir şey yok. Yazı gayet bilgilendirici olmuş diğer arkadaşların da yararlanabilmesi için. Fakat bu işlemleri yapmak istemeyen kişiler 1 adetini 2₺ den alabiliyorlar. 2₺ ye çikolata bile alamıyorsunuz halbuki...
Tamamdır size kolay gelsin o halde, ben bedava olan bir şeye para vermem