yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Modern Rehineciler programını izliyordum Tivibu varken History'de, onu özlemiyor değilim arada bi
Evet hocam hemen hemen tüm programları güzeldi history'nin depo savaşları vs.