ben bitstamp kullaniyorum. kart ile yapilan alimlarda %5 islem ucreti var. digerlerinden haberim yok. Eger dusunursen sana kendi referall linkimi gonderirim, eger 100 dolar uzeri yatirim yaparsan bana 20 dolar veriyor link uzerinden geldigin icin ve bunu yari yariya kirisabiliriz. senin alisveris bedavaya gelmis olur.

Buraya birakiyorum: https://www.bitstamp.net/ref/KizdCKOQyxGbZ2j7/
su da referanssiz link: www.bitstamp.net