Teşekkür ederim. İlgili eğitimini bir kere bitirdim baştan sona. Aralarda uygulama çıkıyor onları da yaptım. ilk zamanlarda <?php ?> bile yazamıyordum hangi sıra ile yazıldığını karıştırıyordum şimdi "bu böyle ise şu şöyledir" diyip görmeden sadece yorumlayarak çalıştırabiliyorum basit şeyleri. şimdi ikinci sefer izliyorum videolarını bukez daha farklı geliyor videolar. muhtemelen 3. 4. kerede daha farklı gelecek, bunu mu anlamıyormuşum ya hu diyeceğim. kendisi aşırı detaylı ve düşünmeyi öğreterek ilerliyor. php öğrenme ile ilgili araştırma yaparken her yerden karşımıza çıkıyor kendisi. kendi adını marka haline getirmiş ben oldukça takdir ettim kendisini. Bir işi gözükapalı yapıyor, vuejs angular react ne varsa hemen yapısını çözebilecek hale gelmiş. bunu her eğitmende göremiyoruz.
Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tayfun Erbilen ile devam edin. Udemy üzerinde sıfırdan başlayan bir kursu var. Anlatımı gayet hoş. Örnekleride iyidir. Bol bol örnek yaparak ilerleyin. Dersi önce izleyin, sonra izleyerek yazın. Sonrada izlemeden yazmaya çalışın. İzlerken durdurup durdurup yazmaya çalışırsanız pek bir şey öğrenemezsiniz. Bu işin yaşı yok, bol şanslar.