Şarkı çok çok kalitesiz yani bu şarkıda ki ancak '' gönderme'' için dinlerim ve hoşuma gider. Müzik olarak bırak TARKAN'ı hiç bir sanatçıya yakıştırmam kötü sözler .


Müzik vasat , Gönderme Şahane