Merhabalar arkadaşlar. Eski bir müşterim, bir firmadan XML bayilik almış ve bu XML linki hem çok yavaş hemde donuyor. Firma ile iletişime geçtiğimiz zaman bize sunucu da açmamız gerektiğini ilettiler. Aylık sunucu en az 250 TL'den başlıyor. Bu konuda yardımcı olabilecek veya yönlendirme yapabilecek varsa sevinirim.
hocam selamlar, XML linkinde 30-40 bin ürün varsa tarayıcıda açmaması çok normal, öncelikle EMeditör kullanıp açmayı deneyin veya bilgisayarınız işlemcisi hızlı ise Excel'den veri kısmından çekerek açmayı deneyebilirsiniz. Benim anlamadığım siz XML i açmak mı istiyorsunuz? Yoksa siteye yüklerken vb mi hata alıyorsunuz.