Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar arkadaşlar. Eski bir müşterim, bir firmadan XML bayilik almış ve bu XML linki hem çok yavaş hemde donuyor. Firma ile iletişime geçtiğimiz zaman bize sunucu da açmamız gerektiğini ilettiler. Aylık sunucu en az 250 TL'den başlıyor. Bu konuda yardımcı olabilecek veya yönlendirme yapabilecek varsa sevinirim.
Xml i nasıl kullanıyorsunuz?