Merhaba, az önce bir numara aradı ve icra dosyamın olduğu söyledi. Şaşırdım bende sordum işte nedir falan. Ben bilmiyorum uzlaşma avukata yönlendiriyorum dedi bir GSM numarası verdi. Aradım konuştuk dedi yasadışı bahis suçu 14.000₺ para cezası var ama 2 gün içinde ödersen 3000₺ ye asla işleme alınmadan kapatırız mağdur olarak görünür e devlette de görünmez dedi. 2 günden daha fazla olmaz mı dedim hayır dedi. Dosyayı WhatsApp dan at diyorum olmaz diyor. Adrese gönder dedim agresif bir şekilde tamam beyfendi dedi kapattı.
Sorum şu;
14k ceza neden 3000₺ ye kapanıyor?
Neden hiçbir evrak görseli vs atılmıyor?
E devlette ne icra ne de bir dava var.
Sizce ne yapmalıyım? Karakol vs aramadı. Masak ayarlamış cezayı ama tüm banka faaliyetlerim de sorunsuz aktif. Sizce bu gerçek mi dolandirma girişimi mi?