zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay arkadaş, Bizimkilerde gri pjimasını giyip elinde kumanda takılıyolar

Başarılarınızın devamını dilerim.
Çok teşekkür ederiz. herkese başarılar, bol kazançlar 🙏🏻