Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Appledan androide geçtim daha önce pişmanlık oldu. 1 yıl sonra gidip tekrar apple aldım. Bütçe dahilinde alabileceğiniz gayet güzel apple telefonlar mevcut. Minimum 128gb alıp yıllarca sorunsuz olarak kullanabilirsiniz.
ne gibi bir pişmanlık oldu hocam ? İphone 13 pro düşündüm lakin fiyat fazlası ile uçuk. İphone şarj kablosu olayın dan yıldım artık 2 defa orijinal kablo aldım hep parçalandı birisi de şarj giriş yerin den çıktı gitti kabloya para dayanmıyor kulaklığı desen aynı. Bir batarya alayım dedim 600 küsür fiyat verdiler böyle olunca da artık yıldım açıkçası. Biz de 1000$ a ala bilsek iPhon hiç düşünmem alırım yine ama artık zor.