iphone7 kullanıcısıyım ama artık değişme zamanı geldi gibi o yüzden telefon arayışına girdim.
iphone artık fiyat konusun da kendini aştığı için açıkçası düşünmüyorum.
Kamerası iyi şarj süresi uzun gidecek en kötü günü kurtara bileceğimiz telefon arıyorum. telefon da oyun oynayan birisi değilim olur da oynar isem de nadiren can sıkıntısı olduğu zamanlar oynaya bilirim. Oda pubg vs gibi oyunlar olacaktır. O yüzden üzmeyecek bir telefon arayışına girdim. Bütçe konusun da açıkçası çok uçmak istemiyorum geçen yıl 3.5k ya satılan telefon şuan 10k olmuş o yüzden 10-15K fiyatların da bir telefon arıyorum. İnceleyip memnun olduğunuz veya kullanıyor ve memnun olduğunuz modelleri söyleye bilir iseniz sevinirim.