Hocam verilen yanıtlara yaptığın yorumları okudum. Bana kalırsa ucuz yırtmışsın, yol yakından vazgeç. Paranın olmadığı bu zamanda bu istekler ileride dahada zor duruma sokar. Her şey kararınca güzeldir. Bende kardeşimi evlendirdim, enişteden 1 kuruş para istemedim, hiç bir şey istemedim siz mutlu olun yeter dedim.
Diğer ihtimal olurda kızın da gönlü vardır, ben senle yaşlanmak istiyorum der kaçırırsın, yaparsın kendi ailenle akrabalarınla bir düğün oh mis gibi hayatına devam edersin. Diğer türlüsü bu zamanda çok zor, benden istenseydi senden istenenler çoktan bu işi bozup hayatıma devam etmiştim.